Perodua kembara

Motec Mat's Blog

assalamualaikum semua pembaca blog saya…

Adakah anda pengguna jentera perodua kembara…..seandainya ya..anda jaga lah engine baik2..sebab setakat ni saya sudah lima kembara saya tukar engine….jika anda terpaksa tukar engine kembara anda, sy lah pakar tukar engine macam-macam jenis kereta.bukan sahaj kembara kereta lain2 pun boleh,Volvo,Ford Telstar,Tx3,Tx5,Laser,MazdaHonda,Proton,dan banyak lagi la…

Bukan ape dalam kes tukar engine saya adalah pakar pilih engine kereta,ramai dah yang saya dah tolong carikan dan pasang engine pada kereta costumer saya.ade juga orang buat tawaran untuk ovehaul engine yang lama tapi saya bukan orang yang sesuai la untuk buat kerja tu…sebab saya tak suke buat overhaul engine.buang masa dan duit banyak.

kalau kita tukar engine dah tentu spare parts engine tu original Daihatsu jepun,bukan original cap kuda kepang.cuma mesti anda hairan kan macam mane nak tau kalau engine yang nak beli kat kedai potong tu betul betul original spare parts dia….itulah kepakaran yang saya ada.

sudah banyak…

View original post 145 more words

